2010. október 28., csütörtök

18.nap (okt. 28)

reggeli: 4 sz. abonett, magyaros vajkrémmel, 2sz. fűszeres párizsi
tízórai: 1 cs. csokis jóreggelt keksz
ebéd: kisebb tál zöldséges bableves, pörkölt csirkemellből, 3 sz. rozskenyérrel, 3-4 uborkával
délután: max 5 db sajtos rudacska

viszont ma aerobicoznom is kell, meg hajatmosnom, meg tanulni, és még sütni is szeretnék sajtosrudat, tönkölylisztből!

Na igen az előzőek voltak a terveim. Eddig gyakorlatilag addig jutottam, hogy sütöttem sajtos rudat, amitől nem igazán vagyok elájulva! Annyira, de annyira nem vagyok toppon, hogy tanulás helyett, csak olvasgattam a jegyzeteimet, ami szerintem nagyon kevés! Úgyh. ma se torna, se hajmosás nem lesz! Egyébként nálam a hajmosás egy külön rituálé, először megmososm a hajam, utána teszek rá hajszeszt azt 50 perc után kell lemosni, majd jön a hajápoló, és végül a szárítás. Most úgy érzem, hogy nincs 1.5-2 órám arra, hogy a hajammal szórakozzak.
Lehet amiatt vagyok ennyire hisztis, és kedvetlen, mert úgy érzem, hogy ma rengeteget ettem, és bűntudatom van!

Hát nem ment el az eszem teljesen, de mégis csak nekiálltam aerobicozni! Túl nagy bűntudatom lett volna, ha ezt nem teszem meg!
Most viszont azon gondolkodom, hogy mit egyek holnap! Semmi ötletem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése